Я же говорил, что Renegade Kid будут делать игру, если даже и не соберут на Кикстартере. Понятное дело, что халявные деньги греют душу - но они богатые, если чего и сами с деньгами разберутся.
AngelWiTu писал(а):Не удержался и сделал на play-asia предзаказ на SAO. Всё равно азиатская версия сабы на английском содержит,так что ничего не теряю)
Расскажешь потом, действительно ли там приемлемая англофикация. У меня до сих пор небольшие сомнения.
Атмосферность есть и это уже радует. Для хоррора СХ'подобного - атмосфера очень нужна. Будем надеяться, что не забросят, если бабосов неподнимут (скорее всего не наберут деньжать на Кикстартере)
Атмосферность есть и это уже радует. Для хоррора СХ'подобного - атмосфера очень нужна. Будем надеяться, что не забросят, если бабосов неподнимут (скорее всего не наберут деньжать на Кикстартере)
Связались они уже с Сони, Йошида даже кинул деньгу на Кикстартер.
Кроме того, вроде как договорились что к Cult County прикрутят Morpheus VR от Сони.
Many of you may have heard of the new Morpheus VR headset from Sony for PS4. It is something that we are very excited about, and something we will be getting our hands on in the near future to utilize with Cult County.
GENERAL CHANGES Isaac’s alternate “Engineering R.I.G.” costume and Zeus’ alternate “Young Zeus” costume have been unlocked. Every character’s throw attempts have been standardized to 9 startup frames, 3 active frames, and 18 recovery frames, with the exception of Isaac, Kat, and Ratchet. The minimum effective range of throws has been increased to 1 meter (previously 0.75m) for all characters except Parappa, Sackboy, and Toro. In online matches, jumping out of an opponent’s throw attempt is now resolved through the throw clash system. Every character’s air dodge has been standardized to 27 invincible frames followed by 9 vulnerable frames (previously 29 invincible plus 7 vulnerable). Every character’s directional rolls have been standardized to 18 invincible frames followed by 16 vulnerable frames, with the exception of Fat Princess, Spike, and Zeus. Characters can no longer perform actions for 3 frames after landing from air idle. Characters can no longer double jump during down tech. Landing during down tech or down tech canceled into air dodge now triggers the same recovery as landing during an attack. Getting hit in the air no longer renews a character’s double jump ability. All timed transformation Level 2 Supers can now be ended manually by pressing L2. Throws have been grouped into two general categories: Throws that cause eject or flatten reactions eject Heavy amounts of AP orbs. Throws which act as combo starters eject Light amounts of AP orbs (33% of Heavy). Jak’s Up Throw and Sweet Tooth’s Up Throw eject Medium amounts of AP orbs (67% of Heavy). Throws, items, level hazards, and other AP eject attacks now produce 50% more orbs during 2X AP Overtime, 100% more orbs during 3X AP Overtime, and 150% more orbs during 4X AP Overtime. AP multipliers no longer increase the value of individual orbs. Explosion radii of all mines have been standardized to 0.375 meters, explosion durations have been standardized to 8 frames, and maximum lifetimes have been standardized to 5 seconds. Double-tapping L2 now causes characters to eject 50 AP as orbs while taunting. All character-specific combo tutorials have been revised in light of the following changes.
Думаю, теперь можно и купить игру, т.к. Санта Моника хорошо постаралась. Тем более, игра по скидке продается ЗЫ. Не ладится у меня с ютюб=/
__________ Создатель игры Zero Escape: Virtue’s Last Reward, Kotaro Uchikoshi, на этой неделе рассказал Famitsu,что работает над новой игрой.
“Yes, that’s right. This time, we were able to go through with a project thanks to the help from the folks at Mages. At the moment, we are zealously developing the game. The scenario if already complete, and while this may be my own opinion, I’m very confident in this title!”
Скорее всего, это не ZE3, хотя народ в комментах так и грезит и пытается строить догадки. Да и ранее (в феврале сего года), в Твиттере он говорил, что на данный момент они сделали всё, что в их силах (однако нужен большой бюджет, да и игры продались меньше, чем думают поклонники серии)
Бета-тестеры натестировали, и Сони выпустила патч на PlayStation Now (теперь это версия 2.0). Кроме того, часть старых игр убрали и добавили новые (всего 19 игр)
Shadow of the Colossus WipEout HD Dead Nation PixelJunk Monsters Shatter Guacamelee! Disgaea 4: A Promise Unforgotten Dead or Alive 5 Critter Crunch Matt Hazard: Blood Bath and Beyond Zeno Clash 2 Earth Defense Force: Insect Armageddon Puzzle Quest: Galactrix Rise of the Guardians: The Video Game Dead Island PAYDAY: The Heist Order Up!! Alien Rage Real Steel
В плане ZE3: он давно говорил, что сейчас работает над другим проектом, а по его итогам попробует выбить деньгу на ZE3. Лично я бы не отказался от новой номерной игры (ever17, remember11, ...). Если ещё и в США на виту издадут (что возможно, учитывая заинтересованность Аксиса в ze3, то вообще круть будет.